2011年8月12日金曜日

SHOKO STYLE

Mocoにモデルをやってもらっているのですが、
うーん、これはキャラじゃないな、などでNGになるものもあります。
で、代打で私Locoと、SHOKO店長でモデルやってみました。

We ask Moco to do the model,
but all are not good.
So, SHOKO MANAGER and I challenged the model.




どうしたらいいのやら、で突っ立っている私と比べて、
店長は流石なポーズです!
やっぱり私は裏方がいいや、と思った撮影でした。

I think what should I do...?
And I was only stand up.
Compared with I, it's just like manager to strike a pose !!
I act like a professional lady consort  !!

0 件のコメント:

コメントを投稿